مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-25سياسي

اجتماع بزرگ کودکان کرمانی و خانوادها در حمایت از زنان و کودکان غزه


اجتماع بزرگ کودکان کرمانی و خانوادهایشان در حمایت از زنان و کودکان غزه عصر امروز، سوم آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم در خیابان فلسطین کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان اجتماع بزرگ کودکان کرمانی و خانوادهایشان در حمایت از زنان و کودکان غزه عصر امروز، سوم آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم در خیابان فلسطین کرمان برگزار شد.

مریم السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این اجتماع با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید چرا پیکار و جهاد نمی کنید با کسانی که به افراد ضعیف ظلم می کنند ، گفت: تعداد شهدای غزه به بیش از 6000 نفر رسیده است، کجا هستند افراد و سازمان هایی که ادعای حقوق بشر دارند اما در مقابل این فجایع انسانی سکوت کرده اند و از جبهه باطل حمایت می کنند؟ وی با اشاره به اینکه مادران غزه، عاشورای دیگری برپا کرده اند، افزود: امروز همه ما اجتماع کرده ایم که بگوییم ما هستیم، چرا که خداوند می فرماید کسانی که ایمان دارند و برای خداوند جهاد می کنند، ثابت قدم باشند که پیروزی نهایی با جبهه حق است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه امروز محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسراییل کافی نیست و باید اقدامات جدی انجام شود، تصریح کرد: امروز انزجار خود را از عملکرد زشت رژیم غاصب اسرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ کودکان کرمانی و خانوادها در حمایت از زنان و کودکان غزه

اجتماع بزرگ کودکان کرمانی و خانوادها در حمایت از زنان و کودکان غزه