مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-28اقتصادي

واگذاری 5 درصد سهام استقلال و پرسپولیس به تعاونی ها


رییس سازمان خصوصی سازی از فراهم شدن زمینه واگذاری پنج درصد از سهام رشد باشگاه استقالال و پرسپولیس به تعاونی های دارای صلاحیت خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان خصوصی سازی از فراهم شدن زمینه واگذاری پنج درصد از سهام رشد باشگاه استقالال و پرسپولیس به تعاونی های دارای صلاحیت خبر داد.

مالک رحمتی در جریان سفر یک روزه به یزد، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جزییات این خبر گفت: همانطور که استحضار دارید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی سازی عرضه شده و در مرحله جدید به دنبال این هستیم که در امر واگذاری ها به اهلیت، بیشتر از قیمت گذاری توجه شود.

وی افزود: بر این اساس، هر کسی که خریدار سهام این دو باشگاه بزرگ با جامعه طرفداری قابل توجه در کشور است، باید اهلیت کافی و وافی را نیز داشته باشد.

رییس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از امتیازاتی که در هیات واگذاری مصوب شد، واگذاری قسمتی از سهام این دو باشگاه به تعاونی هاست که براساس این توافق، سازمان خصوصی سازی بستری را فراهم اورده تا تعاونی های که صلاحیت لازم و این توانمندی را داشته باشند، پنج درصد از سهام رشد این دو باشگاه را به تعاونی های دارای صلاحیت واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 5 درصد سهام استقلال و پرسپولیس به تعاونی ها

واگذاری 5 درصد سهام استقلال و پرسپولیس به تعاونی ها