مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-26اقتصادي

هزینه 4 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای زوج های نابارور کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم برای درمان زوج های ناباور در استان هزینه شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم برای درمان زوج های ناباور در استان هزینه شده است.

محسن عزیزی در همایش گرامیداشت هفته بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک هزار زوج نابارور استان در دولت سیزدهم از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده اند.

وی اظهار کرد: تخفیف های 90درصدی مراکز دولتی و 70درصدی مراکز خصوصی از حمایت های پیش بینی شده از زوج های نابارور در راستای طرح جوانی جمعیت در استان است.

سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین 42هزار مادر شیرده و کودک زیر 10سال کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم زیر پوشش خدمات رایگان بیمه سلامت قرار گرفته اند.

عزیزی با اشاره به اینکه حمایت از درمان بیماران صعب العلاج از خدمات جدید بیمه سلامت است که در دولت سیزدهم آغاز شده است، تصریح کرد: تا زمان حاضر 10 هزار بیمار صعب العلاج استان برای استفاده از این خدمات نشانه دار شده اند که هفت هزار نفر از این تعداد حداقل یکبار خدمت دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 4 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای زوج های نابارور کهگیلویه و بویراحمد

هزینه 4 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای زوج های نابارور کهگیلویه و بویراحمد