مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:362023-11-03سياسي

بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود به دستور دادگستری گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین صادق نیارکی رییس کل دادگستری گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محل آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد در منطقه کلیدبر شهرستان لنگرود با تسلیت به مردم گیلان در پی این حادثه دلخراش اظهار کرد: این حادثه و فوت بیش از 30 نفر از هموطنان ما، دلمان را به درد آورد و از همین جا به خانواده جانباختگان تسلیت گفته و برای مصدومین آرزوی صحت و سلامتی دارم.

وی با اشاره به انجام کارهای کارشناسی در خصوص بررسی علت این حادثه دلخراش در شهرستان لنگرود گفت: به محض وقوع آتش سوزی در این مرکز ترک اعتیاد، رییس دادگستری شهرستان به همراه معاونین و تیم های کارشناسی در محل حادثه حضور بافته و بعد از ارائه گزارشات اولیه، معاونین قضایی دادگستری استان به محل اعزام شدند.

رییس کل دادگستری گیلان با تأکید بر بررسی دقیق و سریع علت حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود، افزود: علت حادثه و حریق مشخص نیست و پس از بررسی توسط تیم های تخصصی آتش نشانی، هلال احمر و تیم های خصوصی، در اسرع وقت به مردم اعلام می شود.

نیارکی از افزایش آمار فوتی ها در این حادثه خبر داد و بیان کرد: متاسفانه در این حادثه 32 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و 17 نفر هم مصدوم شده و به بیمارستان اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود به دستور دادگستری گیلان

بازداشت مدیر مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود به دستور دادگستری گیلان