مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-16سياسي

ظرفیت بالایی برای توسعه روابط با جمهوری آذربایجان داریم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش پیشرو این استان در تعمیق مناسبات کشورمان با جمهوری آذربایجان گفت: ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف برای توسعه روابط با کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان داریم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش پیشرو این استان در تعمیق مناسبات کشورمان با جمهوری آذربایجان گفت: ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف برای توسعه روابط با کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان داریم.

عابدین خرّم، پنجشنبه، 25 آبان ماه، در دیدار موسوی، سفیر کشورمان در باکو با وی افزود: هر چند جریان های مخرب فرامنطقه ای به دنبال تخریب و مخدوش کردن روابط دو کشور مسلمان، همسایه و برادر هستند، اما توطئه آنها نقش بر آب خواهد شد.

وی اضافه کرد: هر چند این جریانات همه تلاش خود را برای جلوگیری از ارتقای سطح روابط دوجانبه ایران و جمهوری آذربایجان به کار می برند، اما واقعیت این است که دو کشور همسایه دارای اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی غنی هستند که بسترساز هم از زایی برای توسعه مناسبات و مقابله با نفوذ قدرت های بیگانه در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه در راستای دیپلماسی توسعه مناسبات استان های مرزی با کشورهای مجاور بیشترین ارتباط را با جمهوری آذربایجان داریم، یادآوری کرد: امسال شاهد رشد شاخص های رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالایی برای توسعه روابط با جمهوری آذربایجان داریم

ظرفیت بالایی برای توسعه روابط با جمهوری آذربایجان داریم