مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-08سياسي

لزوم تبیین سیره شهیدان با خلق آثار فاخر هنری


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با تاکید بر تبیین سیره شهیدان با خلق آثار فاخر هنری، اظهار داشت: نسل کودک و نوجوان امروز را با هنر ولایی، - اسلامی و انقلابی آشنا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی رضایی صبح امروز چهارشنبه 17آبان ماه در آیین معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع به یاد شهیدان که با حضور جمعی از معاونین و روسای ادارات ستادی و به همت حوزه زنان و امور خانواده اداره کل شهرستانهای تهران در سالن شهدای ترور ساختمان شهید رجایی برگزار شد با ادای احترام به ساحت 36 هزار شهید دانش آموز اظهار داشت: دانش آموزان باید از الگوهای رفتاری حماسه سازی همچون شهید فهمیده در زندگی درس بگیرند و این امر نیازمند فرهنگ سازی مسئولان و ایجاد بستر مناسب توسط والدین است.

وی مهیا کردن ابزار و ایجاد بستر مناسب فرهنگی را لازمه تربیت اخلاقی و انسانی فرزندان این کشور برشمرد و افزود: تربیت فرزندان از وظایف و تکلیف والدین است چرا که چرخ های فرهنگ و اقتصاد این کشور در آینده توسط همین فرزندان به حرکت در می آید.

مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران با اشاره به آسیب های فضای مجازی بر رفتار و نگاه کودکان و نوجوانان، اذعان داشت: فضای مجازی دلسوز کسی نیست؛ مراقبت از فرزندان در برابر مخاطرات فضای مجازی و ارائه آگاهی در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین سیره شهیدان با خلق آثار فاخر هنری

لزوم تبیین سیره شهیدان با خلق آثار فاخر هنری