مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-09ورزشي

اجرای 3 هزار و 452 برنامه به مناسبت هفته بسیج


فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج 3 هزار و 452 برنامه در قالب 165 عنوان در استان زنجان اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان ظهر امروز در جلسه هم اندیشی و هماهنگی برنامه های هفته بسیج با اشاره به فلسفه تشکیل نهاد مقدس بسیج اظهار داشت: خدمات ارزنده بسیج از ابتدای انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و این نهاد مقدس و مردمی با ترویج ارزش های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران هاn> بوده و هست.

   مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج ارزش های دینی در حوزه های تخصصی همچون هنر، ورزش و رسانه، خدمتگزاری بی منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکردهای نهاد بسیج در بیش از چهار دهه از عمر بابرکت این شجره طیبه است.

  وی مقاومت اعجاب انگیز در مناطق اشغالی و نوار غزه را از نتایج فرهنگ بسیج دانست و افزود: اگر امروز آمریکا نفوذ سیاسی خود را در خاورمیانه ازدست داده و در رژیم اشغالگر قدس در  جنگ غزه حیثیت و اعتبار خود را بر باد رفته می بیند، ثمره شجره طیبه ای است که امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 هزار و 452 برنامه به مناسبت هفته بسیج

اجرای 3 هزار و 452 برنامه به مناسبت هفته بسیج