مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-14بين الملل

گزارش «پالتیکو» از پایگاه آموزشی سری نظامیان اوکراینی در فرانسه


سربازان اوکراینی پیش از بازگشت به میدان جنگ، دکترین ناتو را فرا می گیرند، اما نکات ارزشمندی را هم به مربیان خود ارائه می دهند.

نیروهای اوکراینی در حالی که در دهکده ای تازه فتح شده سنگر گرفته تا برای یک ضدحمله جدید آماده شوند، - گزارش پالتیکو از پایگاه آموزشی سری نظامیان اوکراینی در فرانسه سربازان اوکراینی پیش از بازگشت به میدان جنگ، دکترین ناتو را فرا می گیرند، اما نکات ارزشمندی را هم به مربیان خود ارائه می دهند.

نیروهای اوکراینی در حالی که در دهکده ای تازه فتح شده سنگر گرفته تا برای یک ضدحمله جدید آماده شوند، مسلسل های فرانسوی حمل می کنند.

اما این ها شرح نبردی در شرق اوکراین نیست، بلکه شرح مانوری در یک روستای فرضی در فرانسه است که در آن سربازان اوکراینی تحت آموزش نظامیان فرانسوی که نقش دشمن فرضی را بازی می کنند، قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه پالتیکو در گزارشی درباره کمپ آموزشی مخفی فرانسوی ها برای آماده سازی نظامیان اوکراینی برای جنگ با روسیه نوشت: در یک روز سرد و آفتابی در ماه نوامبر، نیروهای اوکراینی – اعم از نیروهای داوطلب و سربازان وظیفه - چهارمین و آخرین هفته آموزش در یک کمپی نظامی فرانسه را سپری کرده و در یک مانور 48 ساعته برای عملی کردن آنچه در یک ماه گذشته آموخته اند، شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «پالتیکو» از پایگاه آموزشی سری نظامیان اوکراینی در فرانسه

گزارش «پالتیکو» از پایگاه آموزشی سری نظامیان اوکراینی در فرانسه