مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-18سياسي

استاندار تهران: مترو اسلامشهر روزانه 180 هزار مسافر جابه جا خواهد کرد


استاندار تهران با اشاره به پایان حفاری 10 کیلومتری تونل متروی اسلامشهر گفت: جابه جایی روزانه بیش از 180هزار نفر مسافر و کاهش مدت زمان سفر از 45 دقیقه به 11 دقیقه با احداث متروی اسلامشهر محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در مراسم پایان حفاری متروی اسلامشهر، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) اظهار کرد: امروز شاهد کار بی نظیری برای غرب استان تهران به ویژه شهر اسلامشهر و محقق شدن یکی دیگر از خدمات دولت بودیم.

وی با اشاره به اجرای بیش از 10 کیلومتر حفاری تونل از دو سال، این پروژه را یکی از پروژه های فاخر استان تهران و کشور دانست و افزود: امروز حفاری آخرین دیوار در ایستگاه میدان نماز اسلامشهر انجام شد و مردم شاهد بودند که قولی که مسئولین جهت ایجاد رفاه و آسایش مردم در حمل و نقل داده بودند، محقق شد.

استاندار تهران عوامل دخیل در به نتیجه رسیدن یک پروژه موفق را وابسته به دو عنصر مدیریت و اجرا عنوان کرد و بیان کرد: امید است پنج کیلومتر باقی مانده تا میدان قائم اسلامشهر نیز به اتمام برسد تا نقطه عطفی برای توزیع سرشاخه های مترو به سایر شهرستان ها در غرب استان تهران باشد.

فخاری ضمن تشکر از  مدیریت شهری اسلامشهر به عنوان کارفرما و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به عنوان مجری به مخاطرات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: مترو اسلامشهر روزانه 180 هزار مسافر جابه جا خواهد کرد

استاندار تهران: مترو اسلامشهر روزانه 180 هزار مسافر جابه جا خواهد کرد