مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-20حوادث

آزار دختر جوان در میان شمشاد ها


شکایت از اورژانس بعد از مرگ شوهر/ تباهی در باغ ویلای اجاره ای!/ حکم قصاص برای مردی که منکر قتل است/ آزار دختر جوان در میان شمشادها/ باتری دزدی از 60 خودرو/ قتل شهر با یک لیوان شربت سمی/ ماجرای زورگیری های مسلحانه مامور قلابی از اتباع خارجی/ سارق دندان طلا که بلاگر شد - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه بیست و نهم آبان ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  شکایت از اورژانس بعد از مرگ شوهر زن جوان که همسرش را از دست داده با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از اورژانس تهران به خاطر اهمال و تقصیر در مرگ شوهرش شکایت کرد.

بیشتر بخوانید تباهی در باغ ویلای اجاره ای! از نقشه شوم دوستم هیچ اطلاعی نداشتم وتصور می کردم او برای تفریح و خوشگذرانی در کنار یکدیگر مرا به باغ ویلای اجاره ای دعوت کرده است، اما وقتی مردان غریبه را درآن جا دیدم تازه فهمیدم که .

بیشتر بخوانید حکم قصاص برای مردی که منکر قتل است مرد جوانی که به اتهام قتل دوستش محاکمه شده بود در حالی به قصاص محکوم شد که همچنان منکر ارتکاب قتل است.

بیشتر بخوانید آزار دختر جوان در میان شمشاد ها مرد شرور که با یک موتورسیکلت قولنامه ای دختر جوانی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرارداده بود از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزار دختر جوان در میان شمشاد ها

آزار دختر جوان در میان شمشاد ها