مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-24سياسي

رحیمی: وظیفه داریم با همه توان به تبیین فرهنگ غدیر بپردازیم


وزیر دادگستری بایادآوری اینکه قضات دادگاه ها بر مسند امیرالمومنین(ع) تکیه کرده اند ، تصریح کرد: این جایگاه مهم و اثرگذار می طلبد تا به زیور صفات و اخلاق آن حضرت نیز آراسته باشند.

- وزیر دادگستری بایادآوری اینکه قضات دادگاه ها بر مسند امیرالمومنین(ع) تکیه کرده اند ، تصریح کرد: این جایگاه مهم و اثرگذار می طلبد تا به زیور صفات و اخلاق آن حضرت نیز آراسته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، رحیمی وزیر دادگستری در این دیدار با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) بر تلاش موثر و هدفمند در جهت تبیین فرهنگ غدیر تاکید کرد.

رحیمی گفت: وظیفه داریم با همه توان نسبت به معرفی، تبیین و گسترش فرهنگ غنی و عظیم غدیر در میان ملل مسلمان و غیرمسلمان با هدف افزایش محبین امیرالمومنین و اهل بیت علیهم السلام تلاش کنیم.

وزیر دادگستری افزود: ادبیات و فرهنگ غنی ایرانی ـ اسلامی در کنار فرهنگ عاشورا و راهپیمایی بزرگ اربعین فرصت ها و ابزاری قابل اتکا و مهم برای توسعه و گسترش فرهنگ غدیر و محبین امیرالمومنین (ع) است.

رحیمی گفت: قضات دادگاه ها بر مسند امیرالمومنین(ع) تکیه کرده اند و این جایگاه مهم و اثرگذار می طلبد تا به زیور صفات و اخلاق آن حضرت نیز آراسته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: وظیفه داریم با همه توان به تبیین فرهنگ غدیر بپردازیم

رحیمی: وظیفه داریم با همه توان به تبیین فرهنگ غدیر بپردازیم