مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-09سياسي

شکست بی سابقه و غیر قابل جبران صهیونیست ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسینی ظهر پنجشنبه در همایش «طوفان الاقصی آغازی بر اضمحلال رژیم صهیونیستی» اظهار کرد: 120 کشور در نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل با فلسطین همراهی کردند، - معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: خسارت اسراییلی ها بیشتر و البته بی سابقه بوده است، آن ها کشته و اسیر زیادی داده اند، ده ها شهرک صهیونیستی تخلیه شده و صد ها هزار اسراییلی آواره شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسینی ظهر پنجشنبه در همایش طوفان الاقصی آغازی بر اضمحلال رژیم صهیونیستی اظهار کرد: 120 کشور در نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل با فلسطین همراهی کردند، 55 کشور به حمایت از فلسطین رأی ممتنع دادند و فقط 12 کشور از جمله کشور های غربی و برخی کشور های کوچک و جزیره ای در حمایت از فلسطین رأی منفی دادند.

معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: صهیونیست ها علاوه بر اینکه در جریان عملیات طوفان الاقصی شکست سخت نظامی، اطلاعاتی و امنیتی متحمل شدند، در عرصه افکار عمومی جهان نیز شکست خوردند.

وی بیان کرد: حتی در کشور هایی که حمایت صریح از رژیم صهیونیستی می کنند نیز اجتماعات حمایتی مردمی از فلسطین شکل گرفته است که بخشی بخاطر اطلاع رسانی از وقایع امروز غزه و بخش عمده آن به خاطر خون های ریخته شده کودکان معصوم فلسطینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست بی سابقه و غیر قابل جبران صهیونیست ها

شکست بی سابقه و غیر قابل جبران صهیونیست ها