مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-30اقتصادي

«تامین و تولید انرژی» نیازمند همکاری بخش خصوصی و دولتی است


موضوع تولید و اقتصاد استان به دلیل تنگناهای موجود در تامین انرژی به ویژه برق در ایام خاصی از سال متاثر منفی می شود و نیاز به یک تدبیر ملی دارد که در جایگاه خود برای آن برنامه ریزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان قزوین اظهار کرد: کار اقتصادی در شرایطی که فضاهای اقتصادی ناجوانمردانه و عامدانه در بیرون از کشور توسط معاندین بر روی فعالین اقتصادی بسته می شود و با آنها مواجهه سخت گیرانه می شود، بسیار سخت و طاقت فرساست و این اقدامات بسیار با ارزش به حساب می آید.

وی افزود: استان قزوین در حوزه های اقتصادی داشته های چشمگیری نسبت به وزن جغرافیایی و جمعیتی دارد که این مهم حاصل اراده فعالان بخش خصوصی و دولتی است.

استاندار قزوین گفت: موضوع تولید و اقتصاد استان به دلیل تنگناهای موجود در تامین انرژی به ویژه برق در ایام خاصی از سال متاثر منفی می شود و نیاز به یک تدبیر ملی دارد که در جایگاه خود برای آن برنامه ریزی می شود.

این مسوول ادامه داد: البته مدیریت استان قزوین هم در این زمینه پیشنهاداتی را مطرح کرده است که برخی از اختیارات را تفویض اختیار کنند، ولی به هر حال باید در سطح استان از ظرفیت های قانونی و از مزیت های مستقر برای رفع این تنگنا استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تامین و تولید انرژی» نیازمند همکاری بخش خصوصی و دولتی است

«تامین و تولید انرژی» نیازمند همکاری بخش خصوصی و دولتی است