مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-24اقتصادي

مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی در توییتی با اشاره به هدف این سازمان برای تکریم مودیان مالیاتی و رسیدن به عدالت مالیاتی گفته است: - رییس سازمان امور مالیاتی در توییتی با اشاره به هدف این سازمان برای تکریم مودیان مالیاتی و رسیدن به عدالت مالیاتی گفته است: الوعده وفا، مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی در توییتی با اشاره به هدف این سازمان برای تکریم مودیان مالیاتی و رسیدن به عدالت مالیاتی گفته است: الوعده وفا، مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد.

همانطور که در خرداد ماه وعده داده بودیم مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده 100 قانون مالیات های متسقیم حدود 4 میلیون نفر از اصناف و مشاغل با عدد صفر قطعی و نهایی شد.

وی با بیان اینکه این دستاورد بزرگ نظام مالیاتی در راستای تکریم بیش از پیش مودیان و اعتماد به خوداظهاری آنان و در سایه مالیات ستانی عادلانه رقم خورده است، اظهار داشت: وصول درآمد های مالیاتی با تکیه بر اطلاعات شفاف، دقیق و بدون فشار بر مؤدیان کنونی و از طریق شناسایی مؤدیان جدید، تمرکز بر پایه های جدید مالیاتی و مقابله بیش از پیش با فرار مالیاتی با تکیه بر هوشمندسازی نظام مالیاتی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد

مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد