مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-07اقتصادي

صورتحساب یک میهمانی 43 ساله


با تأسیس نهاد تخصصی و مستقلی مثل سازمان ملی مهاجرت، نقیصه کمبود اطلاعات درباره مهاجران افغانستانی رفع خواهد شد و با تکمیل پرونده دقیق آماری مهاجران، - با تأسیس نهاد تخصصی و مستقلی مثل سازمان ملی مهاجرت، نقیصه کمبود اطلاعات درباره مهاجران افغانستانی رفع خواهد شد و با تکمیل پرونده دقیق آماری مهاجران، به خوبی می توان سهم آنها را هم در تولید ناخالص ملی و هم در مصرف منابع ملی برآورد کرد.

در چنان وضعیتی است که معلوم می شود داستان حضور بیش از 40 ساله مهاجران افغانستانی در ایران، بیشتر از جنس فرصت بوده است یا تهدید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نورنیوز، سرزمین اسرارآمیز افغانستان را جغرافی دانان به عنوان کشور هزار درّه می شناسند، لقبی که می تواند استعاره ای برای مسائل و مشکلات عدیده این کشور محنت زده باشد.

شاید در تمام سیاره، این فقط افغانستان باشد که هم تجربه مستقیم جنگ با ابر قدرت شرق را داشته و هم تجربه جنگ مستقیم با ابر قدرت غرب را.

مردم این کشور بیش از 9 سال (1979 تا 1989 میلادی) با اتحاد جماهیر شوروی، پرچمدار اردوی جهانی سوسیالیسم جنگیدند؛ و نزدیک به 20 سال (2001 تا 2021 میلادی) با ایالات متحده آمریکا، قدرتمندترین قطب جهانی کاپیتالیسم نبرد داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورتحساب یک میهمانی 43 ساله

صورتحساب یک میهمانی 43 ساله