مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:302023-10-31سياسي

قول مساعد نماینده ویژه قوه قضاییه برای پیگیری مشکلات کشاورزان جنوب استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در دیدار با امام جمعه شهرستان جیرفت افزود: در پیک برداشت محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، - رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور ضمن بیان این مطلب که شهرستان جیرفت به لحاظ کشاورزی چهار فصل است، افزود: کشاورزان این شهرستان با مشکلاتی روبرو هستند که بخشی از این مشکلات در سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در دیدار با امام جمعه شهرستان جیرفت افزود: در پیک برداشت محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، با توجه به موانع موجود محصول در زمین می ماند و کشاورز متضرر می شود.

وی، یکی از موانع تولید کشاورزی را نبود صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: این مهم را در این سفر پیگیری خواهیم کرد.

او یکی دیگر از موانع تولید بخش کشاورزی در جنوب استان کرمان را هزینه زیاد حمل و نقل و صادرات دانست و عنوان کرد: صادرات محصولات کشاورزی نیازمند توسعه فرودگاه جیرفت است که گویا فرودگاه معارض دارد و در این سفر این مهم را نیز پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام پورخاقان تصریح کرد: رساندن محصولات نوبرانه به بازار های داخلی نه تنها کمک بزرگی به کشاورزان است بلکه به رونق شهرستان و استان نیز کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد نماینده ویژه قوه قضاییه برای پیگیری مشکلات کشاورزان جنوب استان کرمان

قول مساعد نماینده ویژه قوه قضاییه برای پیگیری مشکلات کشاورزان جنوب استان کرمان