مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-06فرهنگي

خواهر«اشکان خطیبی» چگونه وی را به آخر خط رساند؟+فیلم


رفتارهای اشکان خطیبی در سال های گذشته به خصوص حوادث پاییز 1401 و تشویق نوجوانان به رفتارهای خاص؛ حکایت از تأثیرگذاری «دره خطیبی» روی این شخص دارد.

- فارس پلاس؛ روایت روز - اشکان خطیبی بازیگری که در حوادث سال گذشته فعالیت بسیار زیادی برای ایجاد اغتشاش و همچنین تحریک جوانان و نوجوانان به ایجاد آشوب داشت به یکباره از کشور خارج شد و با حضور در میان ضدانقلاب و مشخصا عوامل فیلم ضد مقدسات عنکبوت سیاه به گفته خود، به آخر خط فعالیت بازیگری و زندگی در کشورمان رسید.

وی در ویدئویی که اخیرا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است با ناامیدی فضای تیره و تاری از زندگی خود را ترسیم می کند و می گوید: آن هایی که مانند من مهاجرت کرده اند خیلی خوب می دانند که وقتی به این نقطه می رسیم دیگر ته خط است و همین اجبار است که یک جورایی مهاجرت را تبدیل به تبعید می کند.

  اما سئوال اساسی اینجاست که این سلبریتی چه فعالیتی داشت که به یکباره غیبش زد و سر از اردوگاه ضدانقلاب درآورد؟ بی بی سی فارسی در این باره می نویسد: اشکان خطیبی، بازیگر سینما که در اعتراضات اخیر بارها نظر خود و انتقادش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود در پست جدیدی خبر داده که مجبور شده برای اینکه سکوت نکند همه چیزی را رها کند و از ایران برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهر«اشکان خطیبی» چگونه وی را به آخر خط رساند؟+فیلم

خواهر«اشکان خطیبی» چگونه وی را به آخر خط رساند؟+فیلم