مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-30سياسي

اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی


مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

- مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا البرزی با بیان اینکه جلسه کمیسیون نقل و انتقالات دانشجویان با حضور نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و با انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دارای بالاترین امتیاز موافقت شد، اظهار کرد: بررسی نقل و انتقال دانشجویان در مقاطع دکترای حرفه ای (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و مقطع کاردانی صورت گرفت و بررسی نقل و انتقال دانشجویان جامعه هدف این اداره کل به اتمام رسید.

وی گفت: نتیجه موافقت با انتقال دانشجویان از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی شده و همزمان نامه موافقت از طریق سامانه به دانشگاه های مبدأ و مقصد ارسال شده است و این نامه در سامانه نقل و انتقال قابل مشاهده است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت یادآور شد: با توجه به آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، اولویت انتقال به ترتیب با دانشجویان فرزند شهید یا مفقود الاثر و جانبازان 70درصد (دختر)، فرزند شهید یا مفقود الاثر و جانبازان 70درصد (پسر)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی