مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-18سياسي

گرفتن سند مالکیت نخستین گام برای صیانت از موقوفات است


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه از اوقاف انتظار می رود در توسعه رقبات موقوفه تلاش مضاعف داشته باشد، گفت: گرفتن سند مالکیت، اولین گام برای حفظ موقوفات است.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه از اوقاف انتظار می رود در توسعه رقبات موقوفه تلاش مضاعف داشته باشد، گفت: گرفتن سند مالکیت، اولین گام برای حفظ موقوفات است.

اگر مردم آثار وقف را ببینند همراه با وقف و حامی آن خواهند شد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز (27 آبان ماه) در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه حفظ صدقه جاریه و وقف عمل به شریعت است، اظهار کرد: وقف، خیر کثیر است و دستگاه قضا از سنت حسنه وقف و موقوفات حمایت و صیانت می کند.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی اوقاف، حفاظت صدقه جاریه و وقف است، افزود: برای سرعت دادن به جریان دفاع از حقوق موقوفات، در شورای حل اختلاف شعبه ای برای اوقاف در نظر گرفته خواهد شد.

رییس شورای قضایی گیلان حفاظت و حراست از موقوفات، توسعه موقوفه و حفاظت از متولیان را از وظایف اوقاف دانست و خواستار نظارت بیشتر اوقاف و امور خیریه گیلان بر موقوفات بقاع متبرکه و احیای موقوفات شد و گفت: نظارت دقیق بر درآمدها و هزینه کرد نذورات، اعتماد مردم را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتن سند مالکیت نخستین گام برای صیانت از موقوفات است

گرفتن سند مالکیت نخستین گام برای صیانت از موقوفات است