مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-28سياسي

سایت موزه میدان مرکزی همدان، مصداق بارز چاله میدان!


نایب رییس شورای شهر همدان با انتقاد از شکل اجرای سایت موزه میدان امام خمینی(ره) شهر گفت: متأسفانه پدیده سایت موزه در قلب شهر اکنون به نماد ناکارآمدی مدیران در تکمیل و بهره برداری از یک پروژه کوچک مقیاس تبدیل شده است.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای شهر همدان با انتقاد از شکل اجرای سایت موزه میدان امام خمینی(ره) شهر گفت: متأسفانه پدیده سایت موزه در قلب شهر اکنون به نماد ناکارآمدی مدیران در تکمیل و بهره برداری از یک پروژه کوچک مقیاس تبدیل شده است.

حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: آیا ایجادسایت موزه در وسط میدان امام، به این شکل موجود، کار درستی بود یا نه؟ وی با اشاره به ایرادات سایت موزه میدان امام همدان، تصریح کرد: با وجود این سایت موزه در اجتماعات گسترده، عمده فضای ایستادن مردم در چالگی و فرورفتگی افتاده و دید مخاطبان به جایگاه اصلی برنامه کور می شود اما اگر صحن میدان به صورت یکپارچه، صاف می بود به طور قطع فضای بهتری برای تعاملات اجتماعی و نمازجماعت باشکوه و اجرای تجمعات گسترده فراهم می شد.

این عضو شورای شهر همدان تأکید کرد: می شد موزه را طوری طراحی کرد که این حجم از فضا گود نشود و صرفاً دو ورودی قابل کنترل طراحی شود که به یک تالار بزرگ در زیرزمین راه پیدا کند؛ فضایی کنترل شده و با سرویس های بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت موزه میدان مرکزی همدان، مصداق بارز چاله میدان!

سایت موزه میدان مرکزی همدان، مصداق بارز چاله میدان!