مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-29سياسي

شناسایی 880 شهید غریب اسارت در کشور


دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت کشور گفت: 880 شهید غریب اسارت که به طرق مختلف به دست دشمن شهید شده اند در سطح کشور شناسایی شده اند.

- ایسنا/مرکزی دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت کشور گفت: 880 شهید غریب اسارت که به طرق مختلف به دست دشمن شهید شده اند در سطح کشور شناسایی شده اند.

محمد جواد زمردیان 7 آبان در آیین پیش کنگره شهدای غریب اسارت استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: به منظور شناسایی شهدای غریب اسارت 18 سفر در چهار ماه گذشته به نقاط مختلف کشور انجام شده که در این سفرها 880 شهید غریب اسارت شناسایی شده اند.

وی افزود: از مجموع این شهدای شناسایی شده 639 شهید با نام شناسایی شده و اطلاعات اولیه آنها نیز از جمله زادگاه و اردوگاه و .

مشخص شده است.

دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت کشور خاطرنشان کرد: از مجموع این شهدا 25 شهید مربوط به استان مرکزی است که این رقم در ابتدا 11 شهید بوده است.

وی ادامه داد: اطلاعات و شناسایی شهدای غریب اسارت از طریق اطلاعات همرزمان و آزادگان، صلیب سرخ و کمیته جست و جوی مفقودین به دست آمده و 199 نام شهید توسط یکی از ایثارگران نیروی زمینی ارتش و فایل های صوتی از آزادگانی که می گویند این شهید با ما بوده است، به کنگره اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 880 شهید غریب اسارت در کشور

شناسایی 880 شهید غریب اسارت در کشور