مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-21سياسي

ارزیابی خسارت از مناطق درگیر آب گرفتگی بندر امام خمینی در حال انجام است


بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: پس از جمع آوری اطلاعات نهایی از مناطق درگیر آبگرفتگی در بندر امام خمینی(ره) گزارش این ارزیابی ها به استانداری خوزستان ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، روح الله عمادی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان امروز در حاشیه بازدید از مناطق درگیر آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: ارزیابی از مناطق درگیر آب گرفتگی، به ویژه مناطق دستغیب و مقداد، از شب گذشته آغاز شده و گزارش های لازم به استانداری ارسال می شود.

وی افزود: خوشبختانه به دلیل اعمال مهندسی در ساخت واحدهای مسکونی دچار خسارت از سیل سال 99، هیچ آب گرفتگی و خسارتی در این مناطق رخ نداده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: پس از خسارات وارده به منازل مردم در آب گرفتگی سال 99، با حمایت دولت، ساخت سه هزار واحد مسکونی در چهار شهرک رضوان، قدس، کوثر و فردوس این شهر به عنوان برنامه های اولویتی قرار گرفت.

از این تعداد، 1200 واحد آماده بهره برداری است و 200 خانوار در حال حاضر در این واحدها ساکن شده اند.

وی بیان کرد: تسهیلات ساخت خانه در این شهر همچنان در دسترس است و متقاضیان می توانند برای دریافت وام و ساخت خانه های ایمن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی خسارت از مناطق درگیر آب گرفتگی بندر امام خمینی در حال انجام است

ارزیابی خسارت از مناطق درگیر آب گرفتگی بندر امام خمینی در حال انجام است