مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-15اقتصادي

مدیرعامل شرکت عمران: با دلالان مسکن مهر پردیس برخورد می شود


مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه پروژه های مسکن مهر فعال شده است، گفت: با کسانی که از مسکن مهر به عنوان کالای سرمایه ای استفاده کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس امروز درجمع خبرنگاران درخصوص عدم تحویل 7 بلوک فاز پنج جنوبی، اظهار کرد: روز گذشته از بلوک های باقی مانده این فاز بازدید داشتیم و هرکدام پیشرفت  فیزیکی متفاوتی دارند.

وی گفت: این پروژه چندین سال خوابیده بود و الان 4 ماه است که  فعال شده، اما از فعالیت های عمرانی اجرایی هنوز رضایت نداریم.

  مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: طی بازدید انجام شده با متقاضیان این بلوک ها صحبتی داشتیم و مقرر شد تا پیمانکار برنامه زمان بندی را تا آخر این ماه به ما ارائه بدهد و برای هر بلوک اکیپی مجزا را تعیین و در طی این هفته برنامه خود را برای اتمام پروژه اعلام کند.

محبت خواه ادامه داد: اگر پیمانکار این پروژه ها نتواند به تعهدات خود عمل کند قطعا با وی فسخ قرار داد خواهیم کرد و از پیمانکار جدید استفاده می کنیم.

وی درخصوص عدم وجود نیرو در این بلوک ها و فعالیت آنها در دیگر پروژه های این پیمانکار، ابراز کرد: به ما هیچ ارتباطی ندارد که پیمانکار چند پروژه در دست اقدام و اجرا دارد و باید اکیپ های مجزا را در این بلوک ها مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت عمران: با دلالان مسکن مهر پردیس برخورد می شود

مدیرعامل شرکت عمران: با دلالان مسکن مهر پردیس برخورد می شود