مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-06سياسي

مسئولان از فعالیت شرکت پلاسمای خون شفت حمایت کنند


رییس کل دادگستری گیلان در بازدید از روند احداث شرکت پلاسمای خون شهرستان شفت، گفت: همه مسئولان استانی موظفند از این صنعت حمایت کنند تا با راه اندازی این واحد تولیدی علاوه بر رفع نیاز کشور به پلاسمای خون شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان در بازدید از روند احداث شرکت پلاسمای خون شهرستان شفت، گفت: همه مسئولان استانی موظفند از این صنعت حمایت کنند تا با راه اندازی این واحد تولیدی علاوه بر رفع نیاز کشور به پلاسمای خون شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان شفت بازدید کرده و پس از دیدار با همکاران قضایی و اداری و جمعی از مسئولان این شهرستان در شرکت پلاسمای خون که به زودی در این شهرستان افتتاح می شود حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در این بازدید با بیان اینکه 15 درصد از داروهای تولید شده در کشور وابسته به پلاسمای خون هستند، تصریح کرد: ارز زیادی جهت وارد کردن پلاسما از خارج از کشور می شود که موجب بالا رفتن قیمت تمام شده دارو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت راه اندازی این واحد تولیدی بیش از 400 نفر متخصص با تحصیلات بالا و هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از فعالیت شرکت پلاسمای خون شفت حمایت کنند

مسئولان از فعالیت شرکت پلاسمای خون شفت حمایت کنند