مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18سياسي

تصفیه خانه آب شرب شهر جلفا در حال تکمیل است


معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک روزه به شهرستان جلفا از تصفیه خانه آب شرب شهر جلفا که در حال تکمیل است بازدید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک روزه به شهرستان جلفا از تصفیه خانه آب شرب شهر جلفا که در حال تکمیل است بازدید کرد.

جبارعلی ذاکری در این بازدید گفت: با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رییس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.

وی افزود: پروژه تصفیه خانه جلفا پیشرفت چشمگیری داشته، خط انتقال شش و نیم کیلومتر باقی مانده و تکمیل پمپاژ حداکثر در شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

ذاکری با بیان اینکه این پروژه 15 سال قبل شروع شده و جزو طرح های ناتمام است، اظهار کرد: این تصفیه خانه، آب شرب 100 هزار نفر و واحدهای صنعتی در محدوده منطقه آزاد ارس را تامین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری، وی خاطرنشان کرد: ظرفیت مهندسی مجموعه امور آب از کیفیت و سطح بالایی برخوردار است و این پروژه فرصت طلایی برای ارائه خدمات و توسعه صنایع شهرستان است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب شرب شهر جلفا در حال تکمیل است

تصفیه خانه آب شرب شهر جلفا در حال تکمیل است