مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-29پزشكي

کاهش شدید نرخ رشد جمعیت کشور طی 10 سال گذشته


معاون جوانی جمعیت مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه الان که در سال 1402 قرار داریم نرخ جمعیت کشور 0.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاون جوانی جمعیت مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: سامانه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سامانه های وزارت آموزش و پرورش در حوزه سلامت به زودی به یکدیگر متصل و انتقال اطلاعات بین آن ها انجام می شود.

دکتر سبحان ابراهیم پور با اعلام این خبر در اولین نشست مراقبان سلامت و مشاوران مدارس که با شعار همه با هم برای سلامت مدرسه در سالن اجتماعات امام جواد (ع) وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: اولین انتقال داده و اطلاعات بین این سامانه ها به زودی انجام می شود که این اتفاق پس از سال ها برای اولین بار رخ خواهد داد و نوید خوبی برای ارتقای سلامت دانش آموزان خواهد بود.

وی افزود: همچنین در چند حوزه تفاهم نامه هایی بین وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده که مهم ترین آنها ساماندهی سامانه ارتباطی بین دو دستگاه بوده و موضوعات دیگر این تفاهم نامه ها بحث جمعیت، دهان و دندان و بیماری های غیرواگیر است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به جوان سازی جمعیت ادامه داد: در سال 65 نرخ رشد جمعیت ایران 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید نرخ رشد جمعیت کشور طی 10 سال گذشته

کاهش شدید نرخ رشد جمعیت کشور طی 10 سال گذشته