مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-28اقتصادي

هشدار نسبت به کشت گوجه در سال آینده


رییس انجمن صنایع تبدیلی کشاورزی خراسان رضوی گفت: سیاست سال گذشته در زمینه گوجه و رب ادامه پیدا کرده؛ یعنی نمی توان قیمت بیشتر از 45 هزار تومان برای مصرف کننده گذاشت، - بنابراین هیچ فردی برای تولید رغبتی ندارد.

سال آینده کشت گوجه انجام نمی شود و از هم اکنون در این خصوص هشدار می دهیم.

امروز، 6 آبان ماه، در یکصدوهشتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، لزوم ارائه اسناد گمرکی پس از صادرات کالا در حوزه معاونت غذا و دارو و انجمن صنایع تبدیلی کشاورزی به عنوان یکی از دستور کارها مورد بررسی قرار گرفت.

علی اکبر لبافی، رییس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در این خصوص اظهار کرد: معاونت غذا و دارو نامه ای به کارخانجات صنایع تبدیلی بخش کشاورزی نوشته و به همه مدیران ابلاغ کرده بود که از تاریخ صدور نامه ظرف مدت یک هفته نسبت به ارائه کلیه اسناد مربوط به محموله های صادراتی قبلی به همراه تصویر گواهی بهداشت صادره مرتبط اقدام کنند و اگر این اسناد را ارائه نکنند، امکان صدور گواهی بهداشتی برای آن ها وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ضرورتی ندارد برخی کارخانجات تولیدی با کارت بازرگانی خود کالا را صادر کنند، محصول تولیدی نیز با فرمول داخلی متفاوت است و براساس سفارش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به کشت گوجه در سال آینده

هشدار نسبت به کشت گوجه در سال آینده