مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-01سياسي

درخواست نماینده ولی فقیه در استان کرمان از حجت الاسلام اژه ای چه بود؟


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات حساب شده شورای راهبردی استان، گفت: تصمیماتی که شورای راهبردی در درون استان می گیرد، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات حساب شده شورای راهبردی استان، گفت: تصمیماتی که شورای راهبردی در درون استان می گیرد، نیاز به اختیارات دارد که درخواست داریم برای برون رفت از مشکلات استان، اختیاراتی تفویض کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز 10 آبان ماه در دیدار رییس قوه قضاییه با اقشار مختلف مردم کرمان اظهار کرد: همه رؤسای قوه قضاییه در طول انقلاب شخصیت های برجسته ای بوده و هستند.

وی با اشاره به ویژگی های رییس قوه قضاییه بیان کرد: تجربه و دانش، داشتن برنامه جامع برای دستگاه قضا در کنار امانتداری و امین رهبری بودن از دیگر ویژگی های حجت الاسلام اژه ای است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات حساب شده شورای راهبردی استان، اظهار کرد: تصمیماتی که شورای راهبردی در درون استان می گیرد، نیاز به اختیارات دارد که درخواست داریم برای برون رفت از مشکلات استان، اختیاراتی تفویض کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد گروهی نماینده بنیاد شهید استان کرمان نیز در این دیدار از رییس قوه قضاییه درخواست کرد: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده ولی فقیه در استان کرمان از حجت الاسلام اژه ای چه بود؟

درخواست نماینده ولی فقیه در استان کرمان از حجت الاسلام اژه ای چه بود؟