مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 06:002023-10-23دانش

معرفی پژوهشگر حوزه آلودگی آب که برنده جایزه «آیسسکو» شد


دکتر لعبت تقوی در مورد نحوه انتخاب برگزیدگان جایزه آیسسکو گفت: این جایزه هر دو سال یکبار به پژوهشگرانی که بیشترین و با کیفیت ترین مقالات را دارند، - دکتر لعبت تقوی در مورد نحوه انتخاب برگزیدگان جایزه آیسسکو گفت: این جایزه هر دو سال یکبار به پژوهشگرانی که بیشترین و با کیفیت ترین مقالات را دارند، اهدا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر لعبت تقوی پژوهشگر محیط زیست و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، برای نخستین بار در کشور جایزه مدیریت محیط زیست جهان اسلام را از سوی آیسسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام) کسب کرد.

وی در مراسم افتتاحیه نهمین کنفرانس وزرای محیط زیست جهان اسلام در جده عربستان سعودی مورد تقدیر قرار گرفت و به عنوان اولین زن ایرانی در بخش زنان، پژوهش، دستاوردها و عملکرد موفق ، این جایزه را دریافت کرد.

در این مراسم از 21 برنده از 18 کشور جهان قدردانی شد و از این پژوهشگر ایرانی به دلیل مشارکت در حوزه مدیریت محیط زیست تقدیر به عمل آمد.

این رویداد که تحت نظارت وزارت محیط زیست، آب و کشاورزی عربستان برگزار شد، با هدف تجلیل و ترویج مراقبت از محیط زیست با تجلیل از افراد و سازمان هایی که در این زمینه پیشرفت های چشمگیری داشته اند، برگزار شد و این جایزه توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی (ICESCO) برای قدردانی از افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پژوهشگر حوزه آلودگی آب که برنده جایزه «آیسسکو» شد

معرفی پژوهشگر حوزه آلودگی آب که برنده جایزه «آیسسکو» شد