مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-30فرهنگي

بی مهری هنرمندان به نمایشگاه «پی رنگ پرواز»


با توجه به اینکه چند روزی از افتتاحیه نمایشگاه «پی رنگ پرواز» می گذرد اما هنرمندان آنگونه که شایسته و بایسته است از نمایشگاه استقبال نکردند و این امر نشان دهنده عدم اتحاد هنرمندان با یکدیگر است.

- ایسنا/خراسان رضوی این هنرمند نقاشی خط گفت: با توجه به اینکه چند روزی از افتتاحیه نمایشگاه پی رنگ پرواز می گذرد اما هنرمندان آنگونه که شایسته و بایسته است از نمایشگاه استقبال نکردند و این امر نشان دهنده عدم اتحاد هنرمندان با یکدیگر است.

محسن توسلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه آثار نقاشی خط پی رنگ پرواز عرض ارادتی به ساحت مقدس امام رضا(ع) است که حدود 50 اثری که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته همراه با خوشنویسی و نقاشی خط است.

وی افزود: تعدادی از آثار که در ابعاد بزرگتر انجام شده بود با قلم پارو که دانگ درشتی دارد و از آن در کتیبه نویسی استفاده می شود، خلق شده است.

همچنین از احادیث رضوی که کلمات متن آن ها از نظر هنری و بصری قابلیت های لازم فضاسازی را در خلق اثر نقاشی خط دارد، در ترسیم بیشتر آثار نمایشگاه بهره گرفته ام.

این هنرمند نقاشی خط بیان کرد: در خلق برخی از آثار نمایشگاه سعی کرده ام رنگ زمینه آن ها مشابه اوراق قرآن نفیس بایسنقری موزه قرآن حرم مطهر با حال و هوای قدیمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری هنرمندان به نمایشگاه «پی رنگ پرواز»

بی مهری هنرمندان به نمایشگاه «پی رنگ پرواز»