مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-03سياسي

تحصیل 700 دانش آموز دیشموک در یک مدرسه و درخواست امام جمعه از استاندار


امام جمعه دیشموک با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش به خصوص مشکل فضای آموزشی در منطقه دیشموک گفت: در یک فضای آموزشی کوچک بیش از 700 دانش آموز در دو شیفت درس میخوانند که این موضوع قطعا امر تدریس را با مشکل مواجه خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه، عملیات طوفان الاقصی را حرکت غرور آفرین جبهه مقاومت دانست و این اقدام را حاوی پیامهای مهمی عنوان کرد.

  حجت الاسلام راوند این عملیات را نشان دهنده هیچ بودن ادعای دشمن مبنی بر گنبد آهنین و دیوار حایل و نیروهای امنیتی دانست و گفت: خانه رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است  و با ایستادگی جبهه مقاومت و نهراسیدن از شهادت پیروزی  مسلمانان قطعی خواهد بود.

  وی مساْله فلسطین را محور اتحاد و انسجام امت اسلام بیان کرد و افزود؛ این مساله جایگاه جهان اسلام را در نظم آینده جهان به عنوان رکنی محوری و اثرگذار تثبیت میکند.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه آمریکا در کنار رژیم غاصب صهیونیستی در حال کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه است، افزود: در فاصله چند روز از اقدام آمریکا، در ارسال ناوهای هواپیمابر به منطقه و در اختیار قرار دادن تسلیحات خود به رژیم صهیونیستی برای بمباران غزه و سفر مکرر سران نظامی و سیاسی آمریکا به سرزمین های اشغالی موجی از حملات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 700 دانش آموز دیشموک در یک مدرسه و درخواست امام جمعه از استاندار

تحصیل 700 دانش آموز دیشموک در یک مدرسه و درخواست امام جمعه از استاندار