مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:282023-11-13سياسي

تاکید وزیر کشور بر برنامه ریزی بلندمدت برای راهپیمایی جهانی اربعین


وزیر کشور ضمن تاکید بر تهیه و تدوین برنامه بلند مدت برای راهپیمایی جهانی اربعین، گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این حرکت عظیم جهانی باید دامنه خدمات دهی مردمی برای اربعین سال 1403 توسعه یابد.

- وزیر کشور ضمن تاکید بر تهیه و تدوین برنامه بلند مدت برای راهپیمایی جهانی اربعین، گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این حرکت عظیم جهانی باید دامنه خدمات دهی مردمی برای اربعین سال 1403 توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی در یکصد و بیستمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی در جمع استانداران استان های مرزی و نمایندگان کمیته های مختلف ستاد با تاکید به برنامه ریزی بلند مدت و میان مدت برای برگزاری راهپیمایی اربعین های پیش رو گفت: مردم و گروه های مردم نهاد در اربعین سال گذشته نقش شایان و قابل توجهی داشتند و مسئولان امر باید برنامه ریزی لازم برای توسعه دامنه فعالیت های مردمی در اربعین سال آینده را در دستور کار داشته باشند.

وی با تاکید بر تقویت مباحث کلان فرهنگی و معرفتی در حرکت عظیم اربعین گفت: مسئولان و روسای کمیته های ستاد اربعین حسینی باید آسیب شناسی دقیقی از ضعف ها و کمبودهای آیین اربعین امسال تهیه کنند تا ضمن رفع نواقص و توجه به نیازهای زایران، اربعین سال آینده بهتر از همیشه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر کشور بر برنامه ریزی بلندمدت برای راهپیمایی جهانی اربعین

تاکید وزیر کشور بر برنامه ریزی بلندمدت برای راهپیمایی جهانی اربعین