مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-16ورزشي

2000 فضای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور ایجاد می شود


وزیر آموزش و پرورش از ایجاد 2000 فضای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور خبر داد و گفت: 59 فضای ورزشی درون مدرسه ای هدیه آموزش و پرورش دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر آموزش و پرورش از ایجاد 2000 فضای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور خبر داد و گفت: 59 فضای ورزشی درون مدرسه ای هدیه آموزش و پرورش دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی امروز، 25 آبان ماه در سفر به شهرکرد، در حاشیه حضور در دبیرستان اندیشه دستگرد، با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی نماد آمدن سند تحول بنیادین به کف مدرسه است، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی، طرح ایجاد بیش از 2000 فضای ورزشی درون مدرسه ای اعم از چمن مصنوعی، کلاس های تربیت بدنی و باشگاه های کوچک است که به لطف خدا به همه هدف آن در سطح کشور رسیدیم.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی در گام های پایانی خود قرار دارد و در ماه های آینده، طرح شهید سلیمانی 2 با همکاری وزارت ورزش و جوانان و دستگاه های دیگر اجرایی خواهد شد که توجه ویژه ما حتما به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: سند تحول بنیادین برای کشور سرتاسر برکت است، هر کدام از ابعاد آن که در هر سطحی اجرایی می شود اثر آن در مدرسه معلوم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 فضای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور ایجاد می شود

2000 فضای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور ایجاد می شود