مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-31دانش

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از راه اندازی سه رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از راه اندازی سه رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه خبر داد.

دکتر سهراب فتحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، اظهارکرد: برای ترم تحصیلی جاری بیش از 2100 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که بیش از 470 نفر از آنها به عنوان نودانشجو پذیرش شده اند.

وی ادامه داد: از کل نودانشجویانی که در ترم مهرماه پذیرش شده اند، 336 نفر در مقطع کارشناسی و 130 نفر هم در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین امسال برای اولین بار دانشگاه صنعتی کرمانشاه در مقطع دکتری اقدام به جذب شش دانشجو کرده که در رشته مهندسی برق تحصیل خواهند کرد.

به گفته این مسئول، دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در 10 رشته کارشناسی، 14 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری مشغول به تحصیل هستند.

وی یادآورشد: برای ترم جاری دو رشته در مقطع ارشد و یک رشته در مقطع دکتری به رشته های دانشگاه صنعتی اضافه شد که در مقطع کارشناسی ارشد توانستیم در رشته مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند برای این ترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه