مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-30سياسي

سردار حزنی: 92500 مسجد در ایران کمبود داریم


مسؤول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از 92 هزار و 500 مسجد در کشور کمبود داریم که آمار بالایی ست و باید کسری مساجد برای شیعیان و اهل سنت را در کشوربرطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار ضیالدین حزنی صبح امروز در اولین گردهمایی فعالان امر مسجد اظهار داشت: مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش محوری داشتند.

وی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی کارش را از مساجد شروع شد و اولین سخنرانی امام راحل از مسجد اعظم قم برای انقلاب آغاز شد و در هشت سال دفاع مقدس بهترین آدم های این کشور نیز محصول مساجد بودند که شهدا هستند.

حزنی ادامه داد: همه شهدای ما محصول مساجد بودند و همه اقدامات ازجمله اعزام رزمندگان و برگزاری مراسم برای شهدا در مساجد بود و مساجد برای نظام ما سرتا پا خیر و برکت بوده است.

وی ابراز داشت: اقدامات صورت گرفته در مساجد به ویژه فعالیت های فرهنگی با حضور پایگاه های مقاومت تاثیر زیادی داشته است.

حزنی تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه، مراکز رسیدگی به مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه عمران، مساجد ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج مساجد، حوزه های علمیه و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حزنی: 92500 مسجد در ایران کمبود داریم

سردار حزنی: 92500 مسجد در ایران کمبود داریم