مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-06اقتصادي

آذربایجان شرقی قطب اول فرآوری گیاهان دارویی در کشور می شود


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی با دارا بودن 850 واحد تبدیلی با ظرفیت پنج و نیم میلیون تن رتبه سوم کشوری را در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرامرز افشانی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان شرقی در بسیاری از حوزه های فرآوری از رتبه های بالایی برخوردار است.

برای نمونه در فرآوری انگور، بسته بندی خرما، فرآوری تخم مرغ، بسته بندی عسل و خشکبار رتبه اول و در سردخانه ها رتبه دوم کشور را دارد.

 فعالیت 19 واحد فرآوری گیاهان دارویی در آذربایجان شرقی وی از فعالیت 19 واحد فرآوری گیاهان دارویی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: با جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در بخش فرآورده های گیاهان دارویی، آذربایجان شرقی در حال تبدیل شدن به قطب اول فرآورده های گیاهان دارویی در کشور است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بخش عمده تولیدات صنایع تبدیلی این استان را فرآوری میوه ها شامل لواشک، غوره، کنسانتره و محصولات لبنی اعلام کرد و گفت: صنایع تبدیلی در سه حوزه سورتینگ، بسته بندی، فرآوری و نگهداری تکمیل کننده زنجیره تولید است و امنیت غذایی را ضمانت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی قطب اول فرآوری گیاهان دارویی در کشور می شود

آذربایجان شرقی قطب اول فرآوری گیاهان دارویی در کشور می شود