مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-16بين الملل

اردن: توافقنامه تبادل انرژی و آب را با رژیم صهیونیستی امضا نمی کنیم


وزیر امور خارجه اردن با اشاره به اینکه «امان» توافقنامه تبادل انرژی و آب را با رژیم صهیونیستی امضا نخواهد کرد، تصریح کرد: اگر هر کشوری اقدامات اسراییل را انجام داده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن تأکید کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، جنایت جنگی است و نمی توان آن را دفاع از خود قلمداد کرد.

الصفدی با بیان اینکه تل آویو منطقه را به سمت آتش سوق می دهد، گفت: کرانه باختری در حال شعله ور شدن است و شاهد تروریسم شهرک نشینان [اسراییلی] هستیم.

جبهه شمالی با لبنان هم در حال تنش است.

وی در گفت وگو با شبکه خبری الجزیره، با اشاره به اینکه اردن توافقنامه تبادل انرژی و آب را با رژیم صهیونیستی امضا نخواهد کرد، تصریح کرد: اگر هر کشوری اقدامات اسراییل را انجام داده بود، قطعا تحریم می شد.

وزیر خارجه اردن با تأکید بر اینکه نهادهای بین المللی باید در قبال رخدادهای غزه موضعگیری کنند، گفت: هر کاری که فکر کنیم به ملت فلسطین کمک خواهد کرد، انجام خواهیم داد.

الصفدی با بیان اینکه اردن از روابط خود برای توقف جنگ استفاده خواهد کرد، در پایان تأکید کرد: همه جهان باید با این حقیقت روبرو شوند که اقدامات اسراییل تمامی زحمات چند دهه را که برای ایجاد صلح صورت گرفته بود، بر باد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: توافقنامه تبادل انرژی و آب را با رژیم صهیونیستی امضا نمی کنیم

اردن: توافقنامه تبادل انرژی و آب را با رژیم صهیونیستی امضا نمی کنیم