مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-17سياسي

همگام با توسعه صنعتی باید توسعه فرهنگی مدنظر باشد


حوزه آموزش، حوزه درمان و دیگر حوزه های ما آمادگی پذیرش حجم سنگین عزیزان میهمان را ندارد و باید همگام با توسعه صنعتی یک منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه به تفسیر آیه 28 سوره رعد (الا بذکر الله تطمئن القلوب) پرداخت و اظهار داشت: ما از خداییم و هر مقدار که به خدا بیشتر وصل شویم آرامش ما بیشتر خواهد بود.

 وی افزود: نماز جمعه مصداق یاد خداست که در قرآن خدای بزرگ، مومنین را امر به شتاب کردن در رفتن به سمت نماز جمعه می فرماید، نماز جمعه دعوت به تقواست نماز جمعه بصیرت افزاست  نماز جمعه میدان جهاد تبیین است پس باید قدر این نعمت بزرگ را با حضور و حمایت خود بدانیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار را گرامی داشت و یادآور شد: بانوان جامعه ما باید حضرت زینب را الگوی خود در جهادتبیین قراردهند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا هفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: تا زمانی که فرهنگ بسیجی برکشور ما حاکم باشد پیشرفت های ما معجزه آسا و دشمنان ما ناکام خواهندبود.

امام جمعه شهرستان پارسیان انتخابات را مظهر جمهوریت نظام دانست و گفت: علیرغم خواست دشمنان امسال حدود 25 هزار کاندیدا برای مجلس نام نوشتند بیش از هردوره دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگام با توسعه صنعتی باید توسعه فرهنگی مدنظر باشد

همگام با توسعه صنعتی باید توسعه فرهنگی مدنظر باشد