مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-01اقتصادي

21 هزار حلقه لاستیک در سمنان توزیع شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در نیمه نخست امسال، حدود 21 هزار حلقه لاستیک به عاملان این استان تحویل و توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در بیست و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: به جهت رصد تولید و توزیع لاستیک و مدیریت تولید داخل و عرضه آن، توزیع تایر و لاستیک فقط از طریق پلتفرم های مشخص شده از سوی وزارت صمت انجام می شود.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی باید در بستر این پلتفرم ها لاستیک عرضه کنند و خارج از آن به عنوان کالای قاچاق و عرضه خارج از شبکه است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در نیمه نخست امسال، حدود 21 هزار حلقه لاستیک به عاملان این استان تحویل داده شده که از این طریق در استان و برای مصرف کنندگان توزیع شده است.

احمدی گفت: در بخش ذخیره سازی کالاهای اساسی، حدود یک هزار تن نهاده دام، 12 هزار تن جو، 180 تن مرغ منجمد و 64 تن گوشت قرمز منجمد در انبارهای کالاهای اساسی ذخیره شده است و روزانه بالغ بر 60 تن مرغ گرم در سطح عرضه استان توزیع می شود.

در این نشست، پیرامون تأمین میوه ایام پایانی سال و اجرای طرح پویش مهربانی، وضع نرخ اجاره بها و املاک و مسائل و مشکلات و نحوه توزیع تایر توسط دستگاه های ذی ربط گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار حلقه لاستیک در سمنان توزیع شد

21 هزار حلقه لاستیک در سمنان توزیع شد