مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-12سياسي

نقش مهم مرکز وکلا در جلوگیری از اطاله دادرسی


رییس دیوان عالی کشور بر نقش بسزای مرکز وکلا در خدمت رسانی، جلوگیری از اطاله دادرسی، احقاق حق و اجرای عدالت در محاکم تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در دیدار با  رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بر نقش بسزای مرکز وکلا در خدمت رسانی، جلوگیری از اطاله دادرسی، احقاق حق و اجرای عدالت در محاکم تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رییس دیوان عالی کشور با حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه دیدار نمود.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این مرکز در جهت صیانت از حقوق عامه ارائه کرد.

عبدلیان پور حضور وکلا در مساجد، ارائه خدمات حقوقی رایگان در سرای محلات، تسهیل دسترسی شهروندان به نهاد وکالت و طراحی نرم افزاری تحت عنوان حقوق عامه را از جمله برنامه های تحولی این نهاد برشمرد.

رییس دیوان عالی کشور در این دیدار ضمن اظهار خرسندی و تشکر از تحول صورت گرفته در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه تصریح نمود: کانون وکلا در جذب نیروهای مؤمن، متعهد، توانمند و با دانش قضایی بالا اهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم مرکز وکلا در جلوگیری از اطاله دادرسی

نقش مهم مرکز وکلا در جلوگیری از اطاله دادرسی