مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-31حوادث

کشف بنز S500 قاچاق در تهران


در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودروی بنز S500 قاچاق در تعمیرگاهی در خیابان سی متری جی خیابان هرمزان تخلیه و دپو شده که به وسیله کامیون های خودروبر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری می شود.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری بنز قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 100 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل تاییددپوی خودروی قاچاق در محدوده خیابان سی متری جی شدند.

  افشار گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودروی بنز اس 500 قاچاق در تعمیرگاهی در خیابان سی متری جی خیابان هرمزان تخلیه و دپو شده که به وسیله کامیون های خودروبر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری می شود.

  وی افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب تعمیرگاه عمومی بوده که مشاهده می کنند یک دستگاه خودروی بنز اس500 مشکی رنگ در این محل پارک شده، پلاک خودروی دیگر بر روی آن نصب و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه مربوطه نیز ثبت نشده است.

  این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بنز S500 قاچاق در تهران

کشف بنز S500 قاچاق در تهران