مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-24پزشكي

دانشجویان پزشکی: به وضعیت بهداشتی و درمانی غزه فوری رسیدگی کنید


دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران در حمایت از مردم غزه و محکومیت حمله اسراییل به مراکز بهداشتی و درمانی بیانیه ای قرائت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران،  در حمایت از مردم غزه تجمع کردند و در حمایت از مردم غزه و محکومیت حمله اسراییل به مراکز بهداشتی و درمانی بیانیه ای قرائت کردند.

در این بیانیه آمده است: به کسانی که جنگ بر آنها تحمیل می گردد، اجازه جهاد داده شده است؛ زیرا آنها مورد ستم واقع شده اند و بی تردید خدا بر یاری آنها کاملاً تواناست.

شامگاه سیاه سه شنبه گذشته، تمامی آزادگان و دردمندان جهان یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ را به چشم خود دیدند؛ داغ بیمارستان المعمدانی نه فقط داغ مسلمانان، بلکه داغ بشریت است.

جنایتی که لکه ننگ آن پررنگ تر از جنایات دِیریاسین و صبرا و شتیلا باقی خواهد ماند و از حافظه تاریخی آزادگان جهان پاک نخواهد شد.

رژیم غاصب صهیونیستی که سابقه ای 75 ساله، همزاد موجودیت خود، در جنایت و کشتار مردم مظلوم فلسطین دارد، بار دیگر نشان داد که واژه انسانیت در قاموس فکری و سیاسی اش جایی ندارد؛ این رژیم غاصب در روزهای اخیر با هدف قرار دادن بیمارستان، مسجد، کلیسا، منازل مسکونی و مدارس نشان داده است دشمن بشریت است و سرطانی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پزشکی: به وضعیت بهداشتی و درمانی غزه فوری رسیدگی کنید

دانشجویان پزشکی: به وضعیت بهداشتی و درمانی غزه فوری رسیدگی کنید