مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:212023-11-04سياسي

بهادری جهرمی: مقاومت جوانان فلسطینی، حکومت رژیم صهیونیستی را به زیر خواهد کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین؛ علی بهادری جهرمی پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان قزوین که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در میدان آزادی این شهر همراه بود؛ اظهار کرد: مراسم هایی همچون راهپیمایی 13 آبان بهانه های روشن و موقعیت های مناسبی برای یادآوری حقیقت های تاریخی و زدودن غبار ظلمت از روی حقایقی است که هرگز این غبارها اجازه از بین رفتن آنها را پیدا نمی کند.

وی افزود: 13 آبان گرامیداشت سالروز حماسه نوجوانان و جوانان این ملت در پاسخ به تبعید امام شان است؛ هر چند 15 سال گذشت تا توانستند انتقامشان را بگیرند اما هرگز خاموش و ساکت نماندند.

سخنگوی دولت ادامه داد: 15 سال پس از تاریخ تبعید امام راحل و یکسال پس از 13 آبانی که فرزندان این ملت توسط ایادی رژیم منحوس شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند؛ دانشجویان ایرانی انتقام این اقدامات را گرفتند و حقیقت لانه جاسوسی آمریکا را که تحت عنوان سفارتخانه مخفی شده بود، برملا کردند.

این مسوول با بیان اینکه چرا باید در جایی که نام سفارتخانه دارد امکانات جعل پلاک ماشین ایرانی و جعل شناسنامه و امکان استراق سمع و شنود از مکان های مهم و حساس کشور وجود داشته باشد؟ عنوان کرد: سالها پیش در چنین روزی جمعی از جوانان دانشجوی ایرانی در یک اقدام خودجوش و انقلابی، کاری در تهران کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: مقاومت جوانان فلسطینی، حکومت رژیم صهیونیستی را به زیر خواهد کشید

بهادری جهرمی: مقاومت جوانان فلسطینی، حکومت رژیم صهیونیستی را به زیر خواهد کشید