مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-09اجتماعي

جشنی بە شکرانە برداشت انار در روستای دلەمرز کردستان


از آنجایی کە زمان برداشت انار در استان کردستان از اواسط مهرماه شروع و تا اوایل آذر ماه ادامه دارد، هرسالە جشنی بە شکرانە برداشت انار در منطقە اورامانات برگزار می شود.

- هر سال یکی از روستاهای منطقە اورامانات استان کردستان میزبان این جشن باشکوە است و امسال قرعە بە نام روستایی زیبا از منطقە اورامانات بە نام دلەمرز افتاد، روستایی زیبا و محاصرە بین دوکوە شاهو و کوسالان! امروز (18آبان) و در هوای خنک و ملس پاییزی و در روستای زیبای دلەمرز کە بە بهشتی بی نظیر در کردستان مانند است، جشنوارەای باشکوە بە نام جشنوارە انار برگزار شد.

جشنوارە انار گامی موثر در معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان استاندار کردستان گفت: جشنوارە انار گامی در راستای معرفی ظرفیت گردشگری استان کردستان است.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (18 آبان) در مراسم جشنوارە انار کە در روستای دلەمرز اورامان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانە امروزە استان کردستان بە استان جشن ها و جشنوارەها در کشور معروف است و همە کردستان را بە این عنوان می شناسند.

وی عنوان کرد: مردم استان کردستان هرآنچە کە در اختیار دارند و هرآنچە کە مواهب الهی است را در طبق اخلاص گذاشتە و از آن نهایت استفادە و بهرە را می برند و در اختیار گردشگران قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنی بە شکرانە برداشت انار در روستای دلەمرز کردستان

جشنی بە شکرانە برداشت انار در روستای دلەمرز کردستان