مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-21سياسي

ورود جدی به مساله ساخت کتابخانه به موازات نهضت ملی مسکن


استاندار فارس از ورود جدی به مساله ساخت کتابخانه به موازات نهضت ملی مسکن خبر داد و بر ضرورت احداث کتابخانه در مجتمع های مسکونی این نهضت ملی تأکید کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از ورود جدی به مساله ساخت کتابخانه به موازات نهضت ملی مسکن خبر داد و بر ضرورت احداث کتابخانه در مجتمع های مسکونی این نهضت ملی تأکید کرد.

آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار امروز، 30 آبان ماه با حضور استاندار فارس، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، شهرداران، مسئولان استانی، کتابداران، خیرین، فعالان حوزه کتاب و کتابخانه، در تالار گلستان آرامگاه سعدی شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم اظهار کرد: بعید است بتوان مردم استانی را با فرهنگ و با اصالت تلقی کرد، به جز اینکه در بحث فرهنگ کتاب، قوی بوده و حرفی برای گفتن داشته باشد.

محمدهادی ایمانیه ضمن ابراز خوشنودی از درخشش نویسندگان استان فارس و حضور 10 اثر از این استان در بین برگزیدگان هفته کتاب سال، افزود: این موضوع، به خوبی نشان می دهد که استان فرهنگی فارس، در حال پیدا کردن جایگاه و موقعیت واقعی خودش است.

وی همچنین از ورود جدی به بحث احداث و توسعه کتابخانه به صورت گسترده خبر داد و اظهار کرد: ما در این مدت تلاش کردیم تا افرادی که نهضت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی به مساله ساخت کتابخانه به موازات نهضت ملی مسکن

ورود جدی به مساله ساخت کتابخانه به موازات نهضت ملی مسکن