مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-18ورزشي

پخش مجموعه مستندهایی با موضوع مقاومت از قاب افق


در این هفته، مجموعه ای از مستند های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، مفهوم مقاومت، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق سیما پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه مستند 13 قسمتی در برابر تاریکی به کارگردانی اسماعیل ذبیح الله با محوریت داستان زندگی ورزشکاران مشهور خارجی است که حامی فلسطین اند و رویکرد ضد صهیونیستی این هفته شنبه تا جمعه ساعت 17:30 و همچنین تکرار آن روز بعد ساعت 4 بامداد به روی آنتن افق سیما می رود.

مجموعه مستند آمریکای لاتین پیرامون روابط ایران و کشور های مطقه آمریکای جنوبی از شنبه تا جمعه این هفته ساعت 7 صبح به روی آنتن افق سیما می رود.

مجموعه مستند نسیم حیات به موضوع جنگ مردم سوریه با داعش، شنبه تا پنجشنبه ساعت 18 و تکرار آن 12 ظهر روز بعد به روی قاب افق سیما می رود.

مستند رنج ترنج شنبه تا جمعه ساعت 23 از شبکه افق پخش می شود.

این مجموعه مستند به روایت است که در 13 قسمت 26 دقیقه ای و با محوریت زنان در سوریه و نقش اثرگذار آن ها در مقاومت مردم این کشور ساخته شده، زنانی که هر یک تا پیش از آغاز جنگ در سوریه، به کاری اشتغال داشتند.

مستند مسابقه فرمانده-5 با روکردی جدید به قاب تلویزیون آمده است.

در این مسابقه مستند، یک فرمانده نظامی با کمک دستیارانش مراحل مختلفی را برای رقابت شرکت کنندگان تعریف می کنند و پس از آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مجموعه مستندهایی با موضوع مقاومت از قاب افق

پخش مجموعه مستندهایی با موضوع مقاومت از قاب افق