مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-29اجتماعي

اعتیاد پنهان مهمترین دغدغه برای زنان معتاد خراسان شمالی


معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: یکی از مهمترین دغدغه ها در این استان در حوزه اعتیاد بانوان، اعتیاد پنهان در میان این افراد است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: یکی از مهمترین دغدغه ها در این استان در حوزه اعتیاد بانوان، اعتیاد پنهان در میان این افراد است.

احسان حسینی معصوم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه سن اعتیاد در میان بانوان استان روز به روز کمتر می شود و این یکی از مهمترین دغدغه ها در حوزه آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: از سوی دیگر بسیاری از بانوان برای اینکه اعتیاد بر روی چهره و ظاهر آنها تاثیر خیلی زیادی نداشته باشد و یا اینکه خانواده و اطرافیان متوجه اعتیاد آنها نشوند از همان ابتدا مواد مخدر صنعتی استفاده می کنند.

حسینی معصوم ادامه داد: اعتیاد پنهان در این افراد سبب می شود تا زمانی خانواده ها متوجه اعتیاد این عضو از خانواده خود شوند که کار از کار گذشته و درمان آنها به سختی انجام خواهد شد و از سوی دیگر درمان اعتیاد مواد مخدر صنعتی بسیار سخت تر از مواد مخدر سنتی است.

وی خاطرنشان کرد: عدم تمایل تعدادی از بانوان معتاد به درمان برای اینکه خانواده های آنها از اعتیادشان آگاهی پیدا نکنند از دیگر دغدغه های جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد پنهان مهمترین دغدغه برای زنان معتاد خراسان شمالی

اعتیاد پنهان مهمترین دغدغه برای زنان معتاد خراسان شمالی