مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-27سياسي

مسئول جدید کانون بسیج رسانه یزد معرفی شد


فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با صدور حکمی امیررضازاده فرخ را به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه یزد منصوب و معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حمیدرضا محدث جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج در این مراسم، از اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ شناختی یاد کرد و گفت: نقش رسانه ها در این جنگ ترکیبی بسیار حائز اهمیت و موثر است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و شهدای مقاومت اسلامی مردم فلسطین، هدف از برگزاری این نشست تکریم و معارفه را ایجاد تحول و بهبود شرایط در ادامه اقدامات انجام شده ی گذشته ذکر کرد.

محدث در ادامه به انتظاراتی که از بسیج رسانه و کانونهای این حوزه می‎رود نیز اشاره و تصریح کرد: اولین هدف و انتظار از بسیج رسانه، ایجاد جبهه واحد رسانه ای انقلاب اسلامی در سطح شهرستانها و استان است تا شاهد تحول در سازمانها و رسانه ها به نفع انقلاب اسلامی باشیم.

وی لازمه تحقق این هدف را انعقاد تفاهم نامه با سایر دستگاه ها و انجام برنامه های مشترک با آنها در راستای جهاد تبین و جهاد امیدآفرینی ذکر کرد و تشکیل قرارگاه رسانه ای در سطح شهرستان و جریان سازی رسانه ای و کمک به مدیریت افکار را از از دیگر اقدامات موثر در این رابطه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول جدید کانون بسیج رسانه یزد معرفی شد

مسئول جدید کانون بسیج رسانه یزد معرفی شد