مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-12سياسي

تقکر بسیجی در کشورهای مختلف جاری و ساری شده است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هویت چندین و چند ساله غرب و شرق با پیروزی انقلاب زیر سوال رفت، گفت: هر چه از انقلاب می گذرد فکر و اندیشه امام راحل برای آیندگان روشن تر می شود.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هویت چندین و چند ساله غرب و شرق با پیروزی انقلاب زیر سوال رفت، گفت: هر چه از انقلاب می گذرد فکر و اندیشه امام راحل برای آیندگان روشن تر می شود.

آیت الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز (21 آبان ماه) در پنجمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس و صحنه های نبرد گاهی رزمندگان پیروز می شدند و گاهی نیز شکست می خورند که این پیروزی و شکست ها در روحیه رزمندگان تاثیرگذار بود؛ در این راستا حضرت امام می گفتند ما مامور به تکلیف هستیم نه مامور به نتیجه، بایستی با ایمان خدا، به بهترین نحوه کارمان را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه این سخنان امام راحل برگرفته از روایات پیامبر در جنگ بدر کُبرا بود، افزود: در آن جنگ 1000 نفر در برابر 300 نفر بودند تجهیزات و نفرات دشمنان قابل مقایسه نبود اما نتیجه طور دیگری شد.

خاتمی با اشاره به محاصره خرمشهر و ادعای دشمن، ادامه داد: برخی در این مقوله ضریب خلوص را از دست دادند اما علی رغم تفاوت تجهیزات نظامی دشمنان، خرمشهر از محاصره درآمد و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقکر بسیجی در کشورهای مختلف جاری و ساری شده است

تقکر بسیجی در کشورهای مختلف جاری و ساری شده است