مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-01پزشكي

تلاش می کنیم با کاهش بروکراسی اداری مسیر انجام کار نیک را کوتاه تر کنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همراهی و همگامی خیرین با این دانشگاه در تامین زیرساخت های فیزیکی و دستگاه های تشخیصی و درمانی خوشبختانه در سال های اخیر رو به رشد بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همراهی و همگامی خیرین با این دانشگاه در تامین زیرساخت های فیزیکی و دستگاه های تشخیصی و درمانی خوشبختانه در سال های اخیر رو به رشد بوده است.

امروز چهار شنبه 10 آبان تفاهم نامه احداث یک پایگاه اورژانس شهری توسط خانواده مرحومه هدی صفامنش مدیر خدمات اداری بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر حبیب غزنوی رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشست انعقاد این تفاهم نامه که با حضور خانواده مرحومه صفامنش برگزار شد، گفت: اقدام برای راه اندازی کلینیک دائمی درمان شکاف کام و لب در زاهدان، کلنگ زنی مرکز دیالیز در سوران، احداث خانه بهداشت در حاجی آباد واقع در همت آباد زاهدان از جمله اتفاقات مثبتی است که به همت خیرین در ماه های اخیر در حال انجام است و ما نیز در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تلاش می کنیم تا با کاهش بروکراسی اداری مسیر انجام کار نیک را کوتاهتر کنیم.

وی افزود: در حقیقت انجام فعالیت های خیرخواهانه بخصوص در بخش سلامت، مصداق صدقه جاریه محسوب خواهد شد و تا زمانی که خدمت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم با کاهش بروکراسی اداری مسیر انجام کار نیک را کوتاه تر کنیم

تلاش می کنیم با کاهش بروکراسی اداری مسیر انجام کار نیک را کوتاه تر کنیم